Slm bende kocaeliden özel konak hastanesine gidiyorum bizde 27.haftamizın içindeyiz bende herseyi erkenden halledenlerdenim çünkü daha sonrasında karnım iyice büyüyünce heves ettiğim her seyi başkası yapsın diye beklemek istemiyorum ütüsünü bile yaptım 😅bi de 12 sene bekleyince çok da hoşuma gidiyo o kıyafetler falan