Ddmbcglu Hilal-54 İstanbul sefaköy medipole gidiyorum henüz bir iğne almadım daha ☺️toplu düsünüyoruz almayı oyüzden
Gulhan16 Kurban Bayramına denk geliyor Allah nasip ederse 24. Haftadayiz 2. Gebeligim olduğu için sadece kıyafet aldım isimli hastane çıkışımiz kaldı alıncak hersey tamam 🥰💙 Ankarada yaşıyoruz
Hilal-54 Leylademir Adatıp Tugba düzcana gidiyordum doktor değişikliği yapıp ilk doktorum olan Ertan Çelik e gideceğim
Tkarabiber Hilal-54 merhaba istanbuldanız Avrasya hastanesine gidiyorum 2.kızıma hamileyim bi çok şeylerimiz hazır zaten ufak tefek şeyler alınıcak😍
mothers_baby2021 24+2 yim 😊dün kıyafetlerine baktım neler almışım diye.Dün deterjan ,şampuan,pişik kremi,losyon,temizleme pamuğu siparişi verdim.Onun dışında hiçbir şeyimiz uok😏 sanırım artık tamamlamam lazım
Cigdm Hilal-54 doğunun doğusu Şırnak sırdayım ve riskli hamileyim ben bile kendime jnanamiyorum burda nasıl olucak inşallah şu 30 bir an önce sorunsuz bı sekilde gelir 21+4 den selamlar
-93- 23+3 🐣 zaman ne çabuk geçti🤭yavaştan bende başladım ıvır zıvırları bitmeyecek galiba😅 odasına daha başlamadık tam oda yapmayı da düşünmüyorum sadece giysi dolabını oyuncak köşesini yapıcam gibi. İki kademeli park yatağa karar verdim benim için kullanışlı olacak. Hazirana kadar ağırlaşmadan tamamlarız inşallah. Mide yanmalarım başladı şiddetlenmez inşallah doğum için hastaneye de karar vermedik daha
Mrc34 Arya223 dimi dimi bence de ben evimi duzerken de hiçbi sey almamıştım önceden bı haftada bitirmiştik ona guveniyorum 😄 3 4 defa çıksam tamamlanır
HavvaMerve Hilal-54 Merhabalar 23 haftadan biz ☺️ Hazırlıklarımız az kaldı bitti sayılır Memleket Konya ama şuan Hatay Dörtyol da yaşıyorum doğum özel de olacak 2.kızım olacak Allah’ın izniyle 😇🙏🏼🌼