Petyynut Yoncaglseven Ömer Dündar’ın ultrasonu nasıl acaba yeni mi? Keseyi falan ne zaman öğrenilmiştiniz kendisinde hatırlıyor musunuz?
Yoncaglseven Petyynut Siyah ultrasonu ben 9.haftada gördüm gayet iyi bakiyor ilgileniyor bence tansiyonumu olçuyorlar,kiloma bakıyorlar ve üstelik özel bir sorunum olduğunda ariyor whatsapptan yazıyorum ilgileniyor sag olsun
Esra2580 Asafimmm yasemin yildirim benim doktorum 27 günlük olduk çok şükür çok memnundum doktorumdan 🙏 muayene ücreti 250 kendisi doçent riskli gebelik uzmanı perinatoloji yani
aysesyr_7141 Asafimmm Grand medicalda Nahit Ata. ilgisi çok iyi. Ama şimdi CelalBayarda Aslı Göker e gidiyorum. Bu 2 doktordan çok memnunum🙂
Asafimmm aysesyr_7141 aslı göker bakıyor mu gebeliğe celal bayarada gittim yıldız uyar bakıyor tek diye biliyordum oda randevu saatinden 1&2 saat sonra alıyorr ondanda sıra beklemek cok yordu aslı göker jinekolog yazıyordu ultrason yoktur diye gitmedim ona
Asafimmm aysesyr_7141 eğer aslı göker bakıyorsa cok memnun kalırım direk iletişim numarası bile var bende istedigimde sorularıma yanıt veriyor
Uerdem Asafimmm özgür atlıya gidiyorum ben de 300 tl ayda bir kere gidiyorum suanlik 2 haftada bir giderken bir kere veriyorsun bir kere vermiyorsun
Uerdem Asafimmm merkez efendi kavşağında Gediz tıp a yakın ultrason görüntüleri falan 3 boyutlu veriyor ilgiside guzel
aysesyr_7141 Asafimmm ilk sekreterinden aldım. Sonrasında kendi numarasina yaziyorum gitmek istedigimde o uygun gunu soyluyo bana