aysesyr_7141 Asafimmm ilk sekreterinden aldım. Sonrasında kendi numarasina yaziyorum gitmek istedigimde o uygun gunu soyluyo bana
Asafimmm aysesyr_7141 randevu almadanmı gidiyorsun yani normal sistemden bende yazdım simdi bakalım 😍 teşekkür ederim canım
Uerdem Asafimmm merkez efendi kavşağında Gediz tıp a yakın ultrason görüntüleri falan 3 boyutlu veriyor ilgiside guzel
eminenura Asafimmm şehir hastanesinde emrah akkayaya gittim daha önce memnun kalmıştım, doğum yapan tanıdıklarım da vardı çok memnunlardı. Çok güler yüzlü bir doktor sadece çok hızlı konuşuyor yetişemiyorsun
Asafimmm eminenura herhangi iletişim kanalı istedim canım istedigin zaman ben burdayım dedi oysaki 5 den sonra yoklar bi gönlüm özelde 9 aylık serüvende acil bi durum oldugunda istediğim zaman ona ulasayım istiyorm oda aynısıdır