Mondlicht orkide21 hayır kızım sadece 6 ay anne sütü aldı o dönemde hiç bir ilaç kullanmadım parol haricinde
Aybukecakill Bende Lupus hastasıyım gebeliğimin öncesinde de kullanıyordum hiç kesemedik 17 haftalık hamileyim hâlâ kullanıyorum Canım, herhangi bir sıkıntı olmuyor kortizondan dolayı
Mondlicht orkide21 tekrarlayan 5 düşüğüm var ve Sebebsiz infertilite. kızımı 6. Da kucagıma aldım. Doktor kızıma hamileyken kortizonu o şekilde yazdı düşüklerin sebebi için bir faydası olur belki diye
bbyxoxo92 Mondlicht merhaba benim de aynı şekilde üç tane düşüğüm var genetik testler ve temiz çıktı. dr hamile olduğumu öğrendikten sonra corona başlamam gerektiğini 12. haftada da bıraktıcağını söyledi bu şekilde sağlıklı Sonuçlara ulaşabiliyoruz dedi. sizler ulaşabildiniz mi nasıl geçtiniz süreciniz🙏🏻
Deletedmom_92 orkide21 banada verdi doktorum 16 mg bi zararı oldumu bebeğe acaba günde kaç kere kullandınız
orkide21 Ezgifatma2010 bebişin doğdu mu detaylıya girdin mi canım ya inşallah sağ Salim alırız kucağımıza hepimiz
Ezgifatma2010 orkide21 dogmadı Dah detaylıya evet girdim çünkü benim 4 kalp durması bir kimyasalım var detaylıda kızımın kalbinde delik lik çıktı fetal ekoya gönderdi orada da delik çıktı bu hafta tekrar gireceğim ben 6000lik Oksapar igne ve coraspirin kullanıyorum aynı zamanda