Merhaba benim de üç düşüğüm var üçü de 8. haftada kalp durmasıyla oldu ve sonuncusunda hem coraspirin hem de Enox iğne vurulmama rağmen :( alınan parçanın genetikleri de, eşimin ve benim genetiklerimiz de temiz çıktı herhangi bir sıkıntımız yok çok şükür. Perinatoloji kortizon tedavisi önerdi hamile kaldıktan sonra testim pozitif çıkınca geleceksin ve kortizona başlatacağız 12. haftada da keseceğiz dedi benim gibi yaşayanlar var mı hepimize kolaylıklar diliyorum :)