Arkadaşlar merhaba… İnce bağırsak rahatsızlığım olduğu için doktor kanamadan dolayı kortizon kullanmamı istiyor. Hamileliğinde kortizon kullanan var mı? 2 doktora sordum birisi farklı diğeri farklı konuştu. Emin olamadım bu yüzden… belki aranızdan biri kullanmıştır diye bilgi almak istedim.