Nur_grvn çok yanlış düşünüyorsunuz, benim tecrübelilerime dayanarak(iki doğum şeklini yaşayan birisi) söyleye bilirim ki hiç alakası yok, normal doğumda 3 günde eski halinize dönüyorsunuz ama sezeryandan sonra herşey ve her mevsim göbekteki kesiği hatırlatıyor… altta kesilen kas değil sonuçta bir nevi deri ama göbekte 7 kat kas kesiliyor, hangisi daha hızlı iyileşir sizce?