ipek_94 doktorunuz ne diyor peki bu duruma. Ben ilk gittiğimde tansiyonum yüksek çıktı sakın dedi doktorum kontrol altına almamız lazım normal doğuramazsın. Dedim korkuyorum ama normalde istiyorum. Birlikte aşarız hiç merak etme millet evde tuvalette kendi başına doğuruyo bunları getir aklına, sen hastanede olacaksın ebe doktor hemşire başında olacak yaparsın dedi. Düşününce haksızda sayılmaz…