dlnyny evet çıkarken acımıyormuş. Az önce de yazdığım gibi normal doğumda da kesi acısından, dikişlerden korkuyorum ama normal doğum dikişleri 1 haftaya falan iyileşiyor diyorlar. Bir de otururken zorlanırız eder belki ama sezeryanda karın yarılmasına bağlı dikişler, kesikler daha korkutucu geliyor bana bilmiyorum normalden daha az korkuyorum ama hepsinin bir zorluğu var elbet