Bmom hiç kimse de evde kendim ağdayla alıyorum dememiş :( ben de hep jilet kullandım epilasyona başladım hamilelikte dondurdum evde kendim boncuk ağdayla alayım dedim hemen donuyor vs bıraktım veetin traş makinasi var onla alıyorum ama ağdaya geçmek istiyorum gerçekten uğraşılmıyor çok çabuk çıkıyor bende kaç gündür bunu düşünüyorum :( 13 haftalığım daha kuaföre gitmek istemiyorum ama