Bmom Diğer arkadaşları bilmem ama ben 6 seans gittin lazerle pandemi olunca bıraktım. Oradaki kişiler jilet dışında başka birşey kesinlikle öneriyoruz dediler ama ben güvenmedim ne yalan söyleyeyim. Onlara uyup bir bölgemde jilet vurdum ama diğer yerleri kökten aldım. Jilet vurduğum yer çok kötü oldu. Diğer yerlerimden çok memnunum. Ağda ile al bence evet ilk başlarda acır ama zamanla kökler azalıyor ve inceliyor ki lazerlede baya azalmıştır. Mesela bacaklarımı ayda bir alıyorum oda tektük çıkıyor. Asla lazer öncesi gibi değil. Jilet vursaydım mahvolacaktı