Evlenmeden önce hep jilet kullanıyordum daha sonra ağdaya başladım tabi ilk başta canım acıdı seyrekleşmeye başladı hamilelikte de ağdaya devam ettim ama hassaslaştığı için cilt yine acımaya başladı iyi bi kuaföre gidersen sorun yaşamazsın diye düşünüyorum çok kasmamaya çalış kendini