27 haziran gösteriyor doğumum ama sezeryan olacağı için daha erken olacak. Ben cok agirlastim ya. 2.gebeligim ama bu çok ağır geçiyor. Ağrılarım, kramplarım, tiksinmelerim had safhada. Bazen nefes darlığı çekiyorum 😔 keske haziran başında doğsa diyorum hep. O kadar zorlanıyorum ki artık 😑😔