Anne1521 canim ben haziran basi olacağı icin cok da sicak olmaz ama ılık havalar olcak diye tedarikli hem uzun kol hem de kisa kollu takimlar aldim genelde yaz bebegi olacağı icin 3 aylik tulumlari zibinlari bol aldim burkac çıtçıtlı bodysi var 10 tane filan kimi yarik kollu kimi askılı tipte daha cok altlari uzun ve patiksiz tercih ettim hani ayri olarak aldiklarimi, zaten alt ust takimlar ve hastane çıkışları patikli ya bunalmasin diye ayrica patiksiz de bulundurdum
Zaten bebekler yazin cok fazla üşüme derdi yok 1 tane penye yelek 3 pijama tipi, 1-2 tulum uzun ve kisa kollu Lcw dan aldim yeterli olacak diye dusunuyorum sonrasinda gene gelisimine boy ve kilosuna göre gidip alacağım 😘