Minnaktospik 5 Haziran bakalım neler olcak ilk oğlumu 38+5 de normal doğumla kucağıma aldım,2 buçuk yaşında şimdi erkek kardeşini bekliyoruz.Garip duygular icerisindeyim aynı heyecan ama beni nelerin bekledigini biliyorum,2 çocuklu hayatım nasıl olcak onu düşünüyorum velhasıl Allah kerim .☺🙈
Ilk hamileligim coook rahattı hoplayıp zıplıyodum sürekli,yorulmak nedir bilmezdim,bir yerim ağrımazdı.Bu çok farklı sürekli yorgunluk cabuk yoruluyorum ve bir yerlerim ağrıyor.Anladım ki her hamilelik birbirinden farklı oluyormus.🤷🏻♀️