34+4 nisan sonu muhtemel 39. Hafta sezeryan olucam nasipse tabi erken gelmezse ikinci sezaryanim ilki genel oldum önce belden igne yapildi bide genel oldum tansiyon düşünce. tabi hep icimde kaldi o ilk aglamayi duyamadim şimdi insallah epidrol düşünüyorum tabi doktorum ne diycek bakalim