Keremiko pazar günü vardı bende o enerji mutfak dolaplarını komple sildim 😅😅 tezgâh yanindaki duvarını falan eğil kalk baya yoruldum 🙈 bugün hariç bikac gün önce si sabahları belime.ve kasıklarıma hafif tatlı adet sancisi vurdu ama geçti sonra bidaha olmadı bugün falan yoktu 🤷 totem yaptım arkadaşlarımla 1 nisanda gelecek diye 🤣