Keremiko Selinaymurattt ya sanki bu son gunler geçmiyor. Herkes dogurdun mu diye arıyor degisik stres heyecan karisik durumlar. Nisan su vs henuz gelmedi😐
Selinaymurattt Keremiko evet son zamanlarda herkes daha çok sorarak iyice stresli yapıyorlar bizi de farkında değiller olsun neyse demekki az daha zamanı var annesi gelicek yakında inşallah
Selinaymurattt Evinongann 1 aydan az kalmış son zamanlar hazırlıklarla felan inşallah tez zamanda geçer Rabbim bir avazda kolay doğum nasip etsin
drysfk Selinaymurattt son 10 💥💥 ama keşkem mart anası olsam 😁🤭 hiiççç sancım yok sadece kasılmalarım var 🤭
Selinaymurattt drysfk demekki daha zamanı değil annesi biraz daha zamanı var bende çok bekliyorum ama sabırsız da olsam gelmiyor
Selinaymurattt Yigitkeriminannesi az kalmış son hazırlıklarla uğraşmakta geçer inşallah son 2 hafta baya zormuş iyice yapacak birşey de kalmıyor hazır oluyor sadece heyecan ve sabırsızlık oluyor sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Niisanannesii Amin inşallah sağolun hepimize kolaylık versin Allah tez zamanda bebeklerimize kolay bir avazda doğumla kavuştursun
Gizoos Sadu44 ben zaten erken doğum riskinden dolayı ilaç kullanıyordum canım artık bu gün bitti magnezyum kan ilacına devam ediyorum
Msydn6 Selinaymurattt 12 günüm var tahmini Nisan 10-15 arası sezeryan olucam 🤗 son günler hiç geçmiyorrrr ama çok şiştim nefes alamıyorum ağrılarım arttı vakit biran önce geçse keşke diyorum😥😪🤲🏼
Selinaymurattt Msydn6 öyle gerçekten iyice zorlaşıyor gibi ama az az hareket edin ben yürümeye çalışıyorum biraz daha iyiyim yani kendimi dinç hissediyorum sizede Allah kolaylık versin Rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah
34ayse34 dilaraky ilk doğum, normal diye bekliyoruz bakalım. Ama gelmeye niyeti yok gibi daha. Sizde var mı belirti?
KubraKara Selinaymurattt son 15 gün Allah’ım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin heyecan dorukta korku endişe merak herşey var 💜👼🏻🤭
Selinaymurattt KubraKara tam aynı durumdayız sabırsızlık heyecan bir yandan korku ve endişe bir yandan merak uykusuzluk ağrılar sancılar hepsi var Allah yardımcımız olsun sizede kolaylık versin sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Gizoos Rumeysa10 magnezyum kullanıyorum doktorum ağrın yoksa bırakabilirsin dedi ama son 8 tane kaldı bitine kadar kullanacağım canım. Bu arada hamilelik dışında magnezyum kullanmanın hiç bir zararı yok ben daha sonrasında devam etmeyi düşünüyorum.
Selinaymurattt SevincMemis neredeyse bir ay kadar var son zamanlarda da doğabilir belki iyice belirtiler o zaman da olabilir bende tam bilemiyorum bakalım ne zaman doğacak lar Rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah bebeğinizle
Rumeysa10 Gizoos ne gibi bir rahatsızlığınız var hamilelik sonrası kullanmayı düşünüyorsunuz peki varise de iyi geliyor mu acaba
Selinaymurattt Brn_mom öyle oluyor benimde bugünden itibaren son 13 napıcağımı şaşırmış durumdayım vakit bir an önce geçsin diye bekliyorum
Sibelezgi Sare_e bende donmedigi icin tam 39 doluyor 5 nisanda dogum.hastaneye vercegim kagidi ona gore kan alicaklar iste sonuc ne zaman cikicak bilmiyorum.sadece ekg dougum yapcagim hastanede cektircem
Miray889 Son 7 gün 💙👶 6 nisan tahmini doğum ama bende tık yok belde sırtta ağrım var ara sıra kasıklarımda ağrı oluyo ama çok kısa ne zaman gelecek bu bebe meraktayım😊
Selinaymurattt Miray889 inşallah çok bekletmeden tez zamanda gelir annesi demekki biraz naz yapıyor bütün bebekler sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
dilaraky Prensesannesi41 doğum şekli konusunda:) bizimki 40a kadar bekleyelim gelmezse sezeryan yaparız dedi hiç açılma olmadığı için