Selinaymurattt Kucukkedi olur inşallah zamanla belki daha zamanı vardır siz ferah tutun yinede içinizi Rabbim gönlünüze göre versin herşeyi
Selinaymurattt Yasmink olsun ne güzel size de bir anı gibi olur maşallah ona sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Wonderwoman ayy bitmiş sizin bir hafta önceliğiniz var benden bakalım bebeğiniz ne zaman gelicek sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Melike0642 aaa maşallah ne güzel o zaman sizin baya herşey son sınırda gibi hadi inşallah
Gizoos denizkizi45 inşallah dayanırlar canım benim doktorda 37 tamamlasın yeter diyor inşallah beklerler 🙏🥰
Pln01 Gizoos benim 37 oldu ben bir hafta daha dayansın diye yerimden kıpırdamıyorum feci derecede sancılarım var 2 haftadır kıvranıyorum sizde de aynı mı ?
Selinaymurattt kokina3 sancılar gün içerisinde oluyor bende bazen dayanılmıycak gibi kasık ve karnımın alt kısmında oluyor duramıyorum yürüyorum felan habire o zamanlarda
Yasmink Selinaymurattt amin çok teşekkür ederim ne güzel dilekleriniz çok mutlu oldum çok sağolun☺️☺️☺️🌸🌸🌸
Sare_e Sibelezgi neler neler yaptınız bende sonuclar kaç güne cikti ve kaçınca haftaya gün verdi tam olarak
Sibelezgi Sare_e bende donmedigi icin tam 39 doluyor 5 nisanda dogum.hastaneye vercegim kagidi ona gore kan alicaklar iste sonuc ne zaman cikicak bilmiyorum.sadece ekg dougum yapcagim hastanede cektircem
Selinaymurattt Keremiko bitmiş sizin benden bir hafta daha öncesiniz ne güzel daha az kalmış maşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de hiç belirti olarak birşey oldumu?
Keremiko Selinaymurattt ya sanki bu son gunler geçmiyor. Herkes dogurdun mu diye arıyor degisik stres heyecan karisik durumlar. Nisan su vs henuz gelmedi😐
Mervee26 Selinaymurattt son 18 takvime göre ama daha erken gelecek gibi hissediyorum ( öyle olsun da istiyorum 🙈)
Selinaymurattt Mervee26 demi insan artık kavuşmak istiyor çok haklısınız o güzel duyguyu biran önce yaşamak istedikçe bebeklerimiz de gelmiyor ama olsun vardır bir hayırlısı inşallah
Selinaymurattt Yasmink rica ederim ne güzel sizi mutlu ettiysem bu zamanda sizin morale ihtiyacınız var sonuçta doğum yakın panik vardır kolay bir avazda doğum nasip etsin inşallah Rabbim
Selinaymurattt efruzzz benim kendi doğum günüm de 16 Nisan ayy ne güzel maşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Safari ayy Allah yardımcınız olsun Rabbim tez zamanda kavuştursun çok iyi anlıyorum 9 aydır kusuyorum daha da geçmedi
Sadu44 Selinaymurattt çok teşekkür ederim hepimiz bebişlerimize sağlıcakla kavusalım sağlıkla gelsinler inşallah
Selinaymurattt Sadu44 Amin inşallah sağolun teşekkür ederim bende güzel dualarınız için Allah razı olsun
Selinaymurattt rukiss34 evet yaa aynen ama yok gelmiyorlar neyse artık biz beklemeden birgün geliceklerr galiba
Sadu44 Gizoos benimde düzeltilmiş 35+4 deyim geçen hafta br ilaçla sancılarımı durdurdular ve magnezyum başlattılar sizede ilaç verildi mi?
Gizoos Sadu44 ben zaten erken doğum riskinden dolayı ilaç kullanıyordum canım artık bu gün bitti magnezyum kan ilacına devam ediyorum
dilaraky Prensesannesi41 doğum şekli konusunda:) bizimki 40a kadar bekleyelim gelmezse sezeryan yaparız dedi hiç açılma olmadığı için