Selinaymurattt Sadu44 son 1 ayınız kalmış bakalım ne zaman gelicek artık canı nasıl isterse galiba heyecan ve biraz da korku bende de var ne kadar kendimi sakin tutmaya çalışsam da sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Sadu44 Selinaymurattt çok teşekkür ederim hepimiz bebişlerimize sağlıcakla kavusalım sağlıkla gelsinler inşallah
denizkizi45 Gizoos sizinle durumumuz aynı sayılır 😁 bende 35+1 haftaligim benim sezeryan olucak göbeğim üst kısmı baya boş Dr bol bol istirahat et dedi erken gelmezse 38 haftayı dolduralım inşallah dedi bakalım dayanacak mi 😀
Gizoos denizkizi45 inşallah dayanırlar canım benim doktorda 37 tamamlasın yeter diyor inşallah beklerler 🙏🥰
BrcHmt denizkizi45 35 +0 benim de karnımın üstü boş ama suyum çok az kalmış benim. Dinlenme pozisyonundayım hep. Sizin sularınız normal mi Gizoos
Selinaymurattt rukiss34 demi demi aynen bende son 14 gün artık gelsemi diye çok düşünüyorum ağrılar ve sancılar başladığından beri
Selinaymurattt 34ayse34 sizin tamamiyle bitmiş neredeyse heyecan sabırsızlık son safhalardadır maşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Nisanurunannesi3850 ne güzel olmuş az kalmış sizinde bakalım ne zaman doğmak istiycek ler bebekler artık inşallah sağlıklı olsunlar da
Selinaymurattt Wonderwoman ayy bitmiş sizin bir hafta önceliğiniz var benden bakalım bebeğiniz ne zaman gelicek sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Kucukkedi olur inşallah zamanla belki daha zamanı vardır siz ferah tutun yinede içinizi Rabbim gönlünüze göre versin herşeyi
Sibelezgi Simaymasal05 bugun bende ggun aldim 5 nisan.birsuru test yaptirmami istedi ekg istedi sizlerden de istedimu acaba.yarin yaptiracagim bende.anestezi uzmani ile gorusmem gerekiyormus birde.
Selinaymurattt Simaymasal05 ay maşallah ne güzel gününüz belli o iyi birşey Allah gönlünüze göre nasip eylesin sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Brcklc gerçekten çok anlamlı şeyler ne güzel yapıyorsunuz resimlerle artık gelmelerini beklemek tabi heyecanda çok fazla Allah tez zamanda kavuştursun inşallah bebeğinizle
Selinaymurattt gulsah_alp aynı zamanlar bakalım ne zaman gelicek ler biz onları bekliyoruz sabırsızlıkla 🤗
Selinaymurattt Pinarpinar doğrudur benimde uygulamada öyle gösteriyor ama bakalım hangi gün gelmek isterlerse artık o bazen olabiliyor evet
Selinaymurattt MervErdo neredeyse aynı zamanlardayız benim de öyle ağrılar bazen dayanamıyorum gibi oluyor belime veya kasıklarım da oluyor
Selinaymurattt Melike0642 maşallah bende son 14 bakalım hangi zamanlarda gelicek ler sabırsızlıkla bekliyoruz artık
Melike0642 Selinaymurattt Benim her an gelebilir acilmam var biraz , nisanim geldi hayırlısı ne zamansa o zaman gelsinler inşallah 🤲😌
Selinaymurattt Prensesannesi41 gelir gelir annesi nazlanıyor demekki iyice kendini merak ettiriyor heralde tez zamanda kavuştursun Rabbim bebeğinize
Sare_e Sibelezgi neler neler yaptınız bende sonuclar kaç güne cikti ve kaçınca haftaya gün verdi tam olarak
Selinaymurattt Melike0642 aaa maşallah ne güzel o zaman sizin baya herşey son sınırda gibi hadi inşallah
34ayse34 Selinaymurattt teşekkür ederim hepimiz sağlıkla hayırla alalım kucaklarımıza inşallah. Heyecan…. evet ya , Koskoca 9 ay geçti, şu 5 gün geçmiyor
kokina3 Benimde son 15 gün gözüküyor, ama hiç sancı ağrı falan hissetmiyorum siz bir anda mı hissettiniz sancıları
Selinaymurattt kokina3 sancılar gün içerisinde oluyor bende bazen dayanılmıycak gibi kasık ve karnımın alt kısmında oluyor duramıyorum yürüyorum felan habire o zamanlarda