Nilasyamom Dilara0638 hep turşu yedim turşu suyu içtim limon kemirdim deli gibi limon tuzlu ekliler yaptım. Normal şartlarda çikolata hastası ben 🙈 Rabbim nasip ederse kızıma hamileyim sağlıkla geldin tüm bebekler 😍🤲🧿🐣
Dilara0638 Nilasyamom amin sağlıklı olsunlar inşallah 🥰 bende kız istiyorum tabi ama erkek olursada yinede çok sevinirim😊
Asli1108_ Dilara0638 yok canım bende hamılelegımden berı ekşi yıyıorum cunku mıdem cok kotu bulantı kusma, mıden kotu oldugu ıcın de tatlı yıyemıyorsun ondan ekşi limonlu seyler sana cazıp gelıyor ve bır sure sonra normale donup hepsınden yıyırsun ınanma 😁😁
Raymalifalitiko Dilara0638 sürekli ekşi yiyorum tatlıdan tiksindiğim hatta hamileligimin başlarında erkek bebek bekliyorum
NAZ2333 Dilara0638 valla bana herkes kiz kiz diyodu ama benim oglusum 13.haftada gosterdi kendini kizimda 28.haftada gostermisti kendini aradaki farka bak her seyin hayiirlsi saglikla gelsinler
Ssngl Dilara0638 hep turşu canım istedi hatta bi gece kalktım 20 kadar kornişon turşu yedim geri yattım ama oğlum olacak hurafe bence yani 🤣
Gulizz Dilara0638 ben en başından beri tatlıcıyım, varsa yoksa çikolata baklava dondurma vs.. lâkin gel gelelim kızım olacak 4 haftanız kaldı 😇 hala da tatlı diye ölüyorum ama şeker çıktı 😔😔
Dilara0638 Gulizz bende keşke tatlı istiyor olsaydım çok severdim saydığın şeyleri ama şuan hiçbirini yiyemiyorum 🤭
Buseninannesi_21 Dilara0638 Hayirlisi hangisiyse o olsum canim saglikli olsunda Allah kalbine göre versin 😊
Dilara0638 Buseninannesi_21 amin canım çok teşekkür ederim dediğin gibi hayırlısı hangisiyse o olsun😇🤲🏻
Gulizz Dilara0638 Çok kötü bişey vallahi istediğini yiyememek, ben hamileliği her istediğini yemek olarak düşünmüştüm en basinda🤣😅
MercimekveAnnesi16 Dilara0638 ben de hep tatlı yiyorum tatlıyı sevmeyen ağzına sürmeyen ben rüyalarımda bile tatlı yediğimi görüyorum 😂😂 cinsiyetimize daha var hayırlısı artık
Saziyersin Dilara0638 14 haftaya kadar hep mide bulantısı yasadim suan 23 temiz bol miktarda eksi tükettik hala da öyle oğlum olacak rabbim nasip ederse
Nurr_1 Dilara0638 bence hurafe ama kızımda tuttu bu 😂😂 Bi 5 kg tursuyu iki haftada yemisligim var tek başıma 😂😂
perilice123 Dilara0638 benim doktorum da ekşisen nefret ederdim hamileyken dilim dilim limon yedim kızım oldu demişti. Ben de ekşiden nefret ederim hala da yemek istemiyorum tatlıya yöneliyorum. Ama annem de bana hamileyken hep tatlı yemiş hiç ekşi yememiş bilemedim.
Dilara0638 perilice123 kişiden kişiye değişiklik gösteriyor demekki ya zamanla bakıp göreceğiz artık 😊