Dilara0638 perilice123 kişiden kişiye değişiklik gösteriyor demekki ya zamanla bakıp göreceğiz artık 😊
Ablay26 Dilara0638 bide şey derler bebek beyaz tenli sarışın olacaksa ekşi yedirir esmer koyu tenli falan olacaksa tatlı yedirir derler 😅
Burcuaakyool Dilara0638 maalesef ben hep tam tersı tatlı yedım sureklı cıkolata tatlı 🍫 türü istemsızce canım istıyordu ve kızım olucak bence alakası yok :)
Baobap Dilara0638 bende çok istemiştim kızım olmasını. Erkek olduğunu öğrendim bir sürü ağladım hatta😂 insan her şeye alışıyor😄
Hatice11 Dilara0638 Tamamen yanılgı 2. Hamileligim ilkinde deli gibi eksi yedim bunda da oyle hala da ekşi istegi gecmedi 2 bebisim de erkek 💙☺😅
Ceyda1236 Dilara0638 iki hamileligimde de mide bulantısı kusma ve sadece eksi şeyler turşu ekşi elma falan canim istiyordu. Ikisi de erkek ☺
Dilara0638 Nilasyamom amin sağlıklı olsunlar inşallah 🥰 bende kız istiyorum tabi ama erkek olursada yinede çok sevinirim😊