CigdemSenol Dilara0638 Hamileyken normaldecok tüketmedigim turşu, ekşili cig köfte vs agzimin suyu akardı. Kizim var 😍
Dilara0638 CigdemSenol bende turşuyu hiç aramadım limon çok kullanmazdım ama baya canım istiyor şu ara inşallah kızdır bizimkide 🥰
Dilara0638 Yusufaras81 o sözü söyleyenler yanılttılar bizi 😀 hayırlısı olsunda hiç fark etmiyor kız erkek🥰
Baobap Dilara0638 ilk 3 ayımı ekşiler sayesinde atlatabildim. Oğlum oluyor😂 hiç inanmayın öyle şeylere.
Baobap Dilara0638 bende çok istemiştim kızım olmasını. Erkek olduğunu öğrendim bir sürü ağladım hatta😂 insan her şeye alışıyor😄
Dilara0638 Zeynep2407 zaten bu postta çürüdü bu söylenen söz 😀 ekşi yiyen bi çok kişinin erkek tatlı yiyen bi çok kişininde kız olmuş🤷♀️ nasip hangisiyse artık
Linasalamandre Dilara0638 batıl inancın dibi. En başından beri hep tatlı aşerdim elliyi hala midem almaz. Kızım olacak. Kişinin hormonları ile alakalı kiminin tatlı istiyor kiminin ekşi tuzlu. Cinsiyet ile denk gelmesi tesadüfidir.
Mzgnormann Dilara0638 ekşi yiyorsun ya hep ondan dedim erkektir Nasıl istiyorsanız Allah onu nasip etsin inşallah🤲🥰
gunesveguney Dilara0638 hhahaha bende 7+5 im dün oturup kütür kütür 1.5 limonunuzdan tatlı asla aklıma gelmiyo içim almıyo bakalım merak ediyorum bende :)))))