Dilara0638 canım bende tatlı sevmeyen biriydim normalde ama hamile kalınca deliler gibi hergün tatlı yiyorum çikolata olsun kek olsun ama muhakkak hergün yerim tatlı o söze göre benimde oğlum olması gerekiyordu ama çok şükür ki kızım geliyor yani bence o doğru depil☺️☺️