Dilara0638 valla bende tamda öyle du tesadüf mü bilemeyeceğim adetim 6 gün gecikti eşime söyledim test alalım bir test yapalım dedim tamam önce pazara gidip alışveriş yapalım dedi ondan sonra test alalım dedi taman dedim pazara gittik turşu tezgahının önünden en az 2-3sefer geçtik ama canım nasıl turşu suyu çekti anlatamam 🤭🤭neyse eşim aldı turşu suyunu bir yudum bile adama vermeden 1 litreyi eve gidene kadar bitirdim 😂😂hamilelik testinizde aldım yani testi akşam yaptım hamile olduğumu öğrendim 🙈🙈şuan 22+3 deyiz güzel kızımla o kadar çok ekşi turşu vs yedim ki eşim dalga geçiyordu benimle kızım ekşiden buruştu içerde diyordu 😂😂ama 1-2 haftadan beri aşırı derece tatlı istiyor canım sanırm ekşiyi çok yedim şimdi gözüm her yerde tatlı arıyor canım bakalım senin kızınmi oğlunmu olucak🙈🙈 cinsiyet önemli değil rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ❣