Dilara0638 tulay_asya67 ne güzel tam hayalim bi kız bi erkek evladım olsun isterim hep Allah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah 😇
AkdenizBeyza Dilara0638 Bende ilk hamileliğimde hep ekşi yedim tatlı görsem midem bulanıyordı gece bile limon için uykudan uyanırdım erkek oldu. Şimdi de tatlı yiyorum ama ekşiden de vazgeçemiyorım kız bu işte bir terslik var 🤭🤩
03032016 Dilara0638 tatlı hastası olan ben 3 aydır ağzıma süremiyorum canım hep ekşi vişne suyu çekiyor,inşallah cinsiyetle alakası vardır😂sağlıklı kızım olur
Dilara0638 Nisanurunannesi3850 acaba bu tatlı ekşi muhabbetinde söylenen sözler tersine mi döndü artık ekşi erkek tatlı kız olarak 😀😀
Dilara0638 Mlk84 zaten kesinlikle uydurma ama insan neye inanmak isterse ona inanıyor hesabı işte 😀 tutmuyor tabikide
Sabi_yagmur Dilara0638 ben ilk başta erik aşerdim sonra tamamen tatlı yemeye başladım aslında internette yazıyor tatlı yiyenin kızı ekşi yiyenin oğlu olur diye inşallah rabbim hayırlı olanı nasip etsin canım kızımız olur 🤲🙈
Dilara0638 Bhralp0501 demekki söyleyen yanlış söylemiş büyük çoğunluğu eşki yiyip erkek bebeğe sahip olmuşlar 😊
Nisanurunannesi3850 Dilara0638 ahah galiba öyle olmuş😂ben hep tatli yiyorum diye oglun olcak diyolardi ama hic alakasi yokmus yedim tatliyi dogurcam ayşeyi😁
Kubrabas2 Dilara0638 internette görmüştüm bende sanılanın aksine gebeler erkek bebekteyken eksi ve tuzlu seyler yemek isterlermis :) benimde bebegim erkek bende eksi tuzlu seyleri daha cok yemek istiyorun tatlı aklima bile gelmiyor:)
damlaaltinay Dilara0638 bende herkes kız bekliyordu çok kustuğum için eşim ve bende kendimi alıştırmıştık prensesim diye seviyorduk çocuğu 😂😂😂😂 sonra bir gün bi gösterdi pipisini herkes şok 😂😂
Dilara0638 Nisanurunannesi3850 hayırlısı olsun hakkımızda evlat kızda olsa erkekte olsa sevilir tabi ama kıza gönlüm gidiyor hep🥰