Dilara0638 Denizzz88 aynı ben tatlıyı çok sevmeme rağmen yiyemiyorum asla ama ekşi şeyler çok hoşuma gidiyor 😊
Dilara0638 iremakar35 ben ekşiye çok düştüm ya limona tuz atıp yedim hayatımda bir ilkti bu bakalım bizim cinsiyetimiz ne olacak 😊
Dilara0638 Mervekaynak yaa ne güzel valla bende eskiden limonu ekşiyi sevmezdim şimdiyse limona tuz atıp yiyorum şaka gibi kendime inanamıyorum 😊 kız erkek fark etmez ama tabiki ilk bebeğim kız olsun isterim ❤
Mervekaynak Dilara0638 Allah gönlünüze göre ve sağlıklı bir şekilde versin evladin her türlüsü güzel heyecanlı
TugceSmile Hamileliğimin ilk haftalarında mide bulantım olduğu için benim de pek iştahım yoktu ve ben de hep limonlu ve ferah şeyler yemek istemiştim. Ama onu ağız tadım olmamasına bağlıyorum. Çünkü oğluşumuz olacak 😇🙏💙
Dilara0638 Mervekaynak amin çok teşekkür ederim 🌹 tabiki evladımız sağlıklı sıhhatli olsunda gerisi önemli değil
Dilara0638 Sabi_yagmur bende kızım olsun istiyorum ama kimisi tatlı yiyip kızı oluyor kimisi ekşi yiyip bakalım bizimkiler nasıl olacak 😊
tulay_asya67 Dilara0638 ya ben o tezi yıktım ..ilk başlarda hamile olduğundan haberim yoktu deli gibi ekşi yedim heryerde deniz börülcesi aradım 5 aya kadar tatlı sürmedim ağzıma Nefret ettim tatlıdan ..herkes bak kızın okucak dedi dedi bi baktık oğlumuz oluyo 😍
Sabi_yagmur Dilara0638 ben ilk başta erik aşerdim sonra tamamen tatlı yemeye başladım aslında internette yazıyor tatlı yiyenin kızı ekşi yiyenin oğlu olur diye inşallah rabbim hayırlı olanı nasip etsin canım kızımız olur 🤲🙈
Dilara0638 tulay_asya67 ne güzel tam hayalim bi kız bi erkek evladım olsun isterim hep Allah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah 😇
Dilara0638 Bhralp0501 demekki söyleyen yanlış söylemiş büyük çoğunluğu eşki yiyip erkek bebeğe sahip olmuşlar 😊