Beyza070707 duruma göre değişir, ben normal doğum yapıyorum bana kabin boy yetiyor, ama kuzenim sezeryan o sıcak su torbası kalın hırka falan da alıyor yanına ayılırken ısıtamıyormuş vücudunu. Sen hazırla eşyalarını zaten kabin boydan daha küçüğüne sığmaz. E elde poşet çantayla gitmek se saçma zaten aradığını bulamazsın valiz pratik oluyor.