Ikiz gebeyim muhtemelen sezeryan olacak. Bebeklerin esyaları, benim esyalarım, süt pompası, ekstra yiyecek icecek süt icin olanlardan, çıkış için yedek kıyafet, refakatci icin kıyafet derken ben orta hoy valize sigarım ancak. Tekerlekli olması da daha iyi canta taşımaktansa 3 4 parca yapmaktansa hepsi bir arada olması da daha iyi. Tabiki icine valiz düzenleyici ile koyacagim karışmasın bulmak kolay olsun diye.