Arkadaşlar bir çocuk hemşiresi olarak yazıyorum öyle aman gittim doğurdum ertesi gün çıkcam kafasında gitmeyin neler görüyoruz dünyanın binbir çeşt hali var herkes bir gün kalmıyor maalesef valizle gitmek gayet mantıklı ,garanti edersiniz kendinizi .şahsen ben el çantası ile gitcem diyenleri çok cesur buldum 🤷🏼♀️ Korkutmak için yazmıyorum ama sonuçta herşeyede hazırlıklı olmak gerek ..