edb06 Pcosluhayat ben de anlamıyorum bunu. Bir sorun varsa neden 1 yıl bekleyelim. 6 ay sonunda iç karartmadan kontrole gidilmeli bence. Yaşım 32 diyorum olsun 1 yıl bekle demişti doktor. İnsanı yalan söylemek zorunda bırakıyorlar.
Pcosluhayat edb06 30 olucam ben de yalan soylemedim inanin pişman oldum hatta doktora da söyledim. Yalan söylesek tedavi alacaktık sanirim ben dürüst olduğum için hataliyim dedim. İstedigim de hormon ,kan,ultrason testleri yani bunun için bile kirk takla atttim. Eşim de sorun cikti ve rabbim bilir ama minimum 6 ay düzelme öngörüyor doktor. Bunu 1 yil sonunda öğrensek ne olacakti? 6 ay bence de ideal hemfikirim👍
edb06 Pcosluhayat evet baksana iyiki gitmissiniz her an hepimizde sorun çıkabilir yani. 9 ay oldu ama bu gidişimde 1 yıl diyeceğim ben de. Eşiniz de en kısa zamanda şifa bulur inşallah 🙏
Pcosluhayat edb06 bence de canim zaman kaybetmemek lazim daha fazla. Bizi neler bekliyor bilemiyoruz. Rabbim guzellikler çıkarsın karşınıza ,cok teşekkür ederim cümlemizin.🙏
Susam1 Keskinn07 o zaman dert edeceğin bir sey yok ortada baktın 1 yılı aştı gidin bakalım sorun mu var zaman mı var
Dryalp Keskinn07 cok taktım canım fazlasıyla ağladım üzüldüm hep neden dedim sonra baktım öyle olmuyor sen ne yaparsan yap Rabbim ne zaman yazmışsa o olur neden olmuyor yerine zamanı var demek ki dedim hep bebekli birilerini görünce üzülürdüm cok sonradan hep gülüp geçtim öyle düşününce 3ay sonra oldu hiç ona niyet etmemiştik zamana bırakmıştık hatta dedim doktora gideriz ne yapılacaksa olur demiştim sende öyle düşün doktora gitmediysen ilk ona git gittiysen de öyle düşün Rabbim isterse olur vakti vardır hayırlısı ne zamansa o zaman olur İnan bana takma hiç
Tgckbr Keskinn07 çok normal canım ben bir yılın sonunda hamile kalabildim için rahat olsun bende çok kafama takmıştım ama bir yılin sonunda oldu inşallah seninde olur 🤲
Sinemlim Üc ay fazla Degil canim, yasla ilgisi var diyorlar ama hic belli olmuyor, 37 yasimdayim Jemen 2. ayda oldu bizde, ama 6 aya kadar normal,
Meleknyzi Keskinn07 bence cok fazla takmayin kafaniza bizde de 5 senede oldu hic ikimizde de sorun yoktu korunmuyorduk herseyin öncelikle hayirlisi Rabbım en doğrusunu biliyor işte zamani değil demekki su an 30 haftalik olduk 6 ci senemiz hayirlisiyle sabredin insallah gönlünüze göre olacaktır 💐
Ecmel-Vera1234 Keskinn07 ben kadın doğumda çalıştım hocalarla muayeneye giriyordum adetin örnek veriyorum 5 gün sürdü bitti ilişkiye girme onuncu gün ilişkiye gir sonra 12 sonra 14 sonra 16 birer gün arayla ilişki olucak ilişkiye girdikten sonra hemen kalkma ayağını duvara yasla belinin altına bi yastık koy yarım saat bekle sonra kalk bide folidoce kullan günde bi tane olur insallah
yasemin257 Keskinn07 annemin 2yil olmamis sonra bi olmus arka, arkaya dogmusuz valla hepimiz boy boyuz.
Larraa Keskinn07 Daha çok yeni olmaması normal kafana takma ama mutlaka doktora git. Gerekli tahlilleri yaptır, muayenelerini ol. Bir şey varsa erkenden önlem alırsın yoksa da kafan daha rahat olur çünkü bir seneye kadar olmaması normal canım. Benimde 1 yıldır olmuyor ben doktora geçen ay gittim yeni. Ben ve eşim ikimizde de sorun yokmuş ama keşke daha önce gitseydim diyorum. Acaba bir sorun mu var diye düşünerek yiyip bitirmiştim çünkü kendimi.