Tgckbr Keskinn07 Ne demek canım benimmm birazcık için ferahladiysa ne mutlu bana tecrübeyle sabit için rahat olsun inşallah en yakın zamanda rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin dualarım seninle isteyen herkesle 🤲🥰
Ecmel-Vera1234 Gebeliği düşünen arkadaşlar gebe kalmadan folidoce kullanın çok iyi gebe kalıncada 13 haftaya kadar kullanıyorsun tavsiye ederim yıllardır kadın doğumda çalışıyorum mutlaka kullanın
esraegdi4 Benim ilk ay olmadı ben çok çocuk istiyordum hatta ay başında baya ağladım ama ay başım aşırı fena geçti doktora gittim yumurtalıklarimda kis varmış. Ilaç verdi bide folik asit verdi. 1 ay geçmeden hamile kaldım.
aysee52 Keskinn07 Canım ben 2 senelik evdeyim hiç korunmadim hiç ummadığim anda geldi stresi attigim zaman oldu hiç takma…olur
Bfduam Ecmel-Vera1234 biliyorum ordan alındığını sağ olunda, ozellikle bunu önerdiniz daha mı iyi diye?