ipekkkkkkk7 Bhrykndmr Benim nişanim geldi 3 gün sonra sancılarım başladı ama sezeryan oldum maalesef doktorum yüzüne
Bhrykndmr Denizgillerrr Evet bir karın ağrısıyla uyandım. Lavobaya gittim gelmiş ama suyum felan gelmedi beklemedeyim 39+2 deyim 🤲🏻🌸
derinsart Bhrykndmr banada doktorum tam tersini söyledi cımartesi randevum vardi suyun gelirse , sancın olursa sıklaşırsa veya kasılmalar, kanama olursa hemen haberm olsun dedi
Hypatia Bhrykndmr merhaba,naptınız,ne durumdasınız şimdi,zaman yaklaştıkça merakla bekliyoruz doğurmak üzere olanları😃
Bhrykndmr Hypatia Hala sancım felan yok, rahatım şuan ☺️ Bekliyorum canım hadi hayırlısı inşallah 🤲🏻🌸
Olivia Bhrykndmr Ben bir hafta sonra doğum yapmıştım Nisan geldikten sonra ❤️❤️❤️ hadi sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
3441K Bhrykndmr hakkınızda hayırlısı olsun Allah yardımcınız olsun bende heyecanlandım cok guzel gecer her sey insaallah🤗
ttUbaa__ Kızlar bende 37+4 üm bebeğim çok hareketli ve altta sancım var 2 gündür. Ama ne nişan ne de suyum gelmedi. Açıklık olabiliyor mu?
Smyy00 Bhrykndmr nişanın gelmesi önemli ama çokta önemli değil önemli olan suyun gelmesi ve sancıların düzenli bir hale gelmesi, nişandan haftalar sonra da doğum yapan var