Bhrykndmr ilk gebeliğimde nişanım gece 12.30 da gelmişti sancılarımın sıklaşmasını beklemiştim evde sabah 6 da yatış yapmıştım hastaneye 12 de doğum yaptım yani nişandan tam 12 saat sonra ☺️ Ama tabi herkesin bir olmuyor genelde bir hafta içinde olması beklenir doğumun. Tek tavsiyem sancıların 5 dk.da bir düzene girene kadar evde bekle panik yapıp hastaneye gitme hemen çünkü orda beklemek çok daha zor 😣 sağlıkla gelsin bebeğin🤍