Bhrykndmr Kızlar saat 5 gibi karın ağrısıyla uyandım lavobaya gittim. Sümüksü kıvamda geldi ve ardında peçete bildiğin kırmızı kan oldu sonrasında kahve rengine döndü. Sancım yok şuanlık bebek hareketleride iyi. Doktora hemen gidip gitmemekle kararsızım. Çarşamba randevum var. Doktorum nişanın gelirse sancılarına evde karşıla demişti. Nişandan ne kadar sonra doğum yaptınız acaba ?
Cennetulmeva Bhrykndmr bencede sıkıntınız olmazsa bebekte iyiyse bekleyin evinizde Allah yar ve yardımcınız olsun kardeşim bir avazda inşallah❤️ Dualarınıza talibim bende 🤲🏻
[silindi] Bhrykndmr Ayn bnde 5.30 civarı sancıyla uyandım lavaboya gittim idrarla birlikte kahverengimsi Bi sıvı farkettim nişan mı değil mi bilmiyorum ama küçük küçük pütürcükler vardı daha sonrasında kan veya kahverengimsi Bi şey gelmedi
Denizgillerrr Bhrykndmr ilk bebeğimde nişanım geldi bi 10 dk sonra suyum gelmişti hiç sancım yoktu hastaneye gitmek için hazırlanmıştık, benm hiç sancım yok nereye gidiyoruz faln demiştm😅😂🤭hastüneye gitmiştik ve sancılarım da gelmişti, 1 saat sonra kadar
Tugbissss Bhrykndmr suyun veya sancin gelene kadar bekle nisan geldikten sonra hemen doğum olmayabiliyor bazen 3 4 günüde bulabiliyormus hayırlı doğumlar şimdiden sağlıkla al kucağına bebisini 😊
Bhrykndmr Denizgillerrr Şimdilik birşey yok bakalım gün içerisinde neler bekliyor beni. Uyuyamadım da ilk gebelik ☺️
Almilaaa Benim sabahtan nişanım geldi gece 12den sonra doğumum gerçekleşti ama suni sancıyla başlatıldı benim
Himom Bhrykndmr benim 7 gün önce geldi canım hala doğum yapmadım ama bugün ağrılarla uyandım bakalım ne olur
Alprsln Ben sabah kalktığımda nişanım gelmişti sonra kanamam durmadı sancı yoktu ama sadece kanama vardı 2 de doktora gittim açılmam 2 cm Di. Aksam 9 da dogum yaptım
Moms217 Bence bekleyebildiğin kadar evde bekle. Benim gece 3te nişan geldi. Sabah korkumdan doktora gittim açılma yok diye suni sancı verdi. Suni çekeceğine evde kendi sancını çek daha iyi Suyun gelene kadar bekle bazen 1 2 haftayı buluyor bebeğin gelmesi. Sana işaret verir. Evini temizle merdiven in çık squat yap pilates topunda zıpla duş al. Bekleyebildiğin kadar bekle. Sağlıkla gelsin inşallah.
Bhrykndmr Denizgillerrr Evet bir karın ağrısıyla uyandım. Lavobaya gittim gelmiş ama suyum felan gelmedi beklemedeyim 39+2 deyim 🤲🏻🌸
Melike0642 Bhrykndmr Canım benimde öyle şuan bende beklemedeyim doktora gittim normal dedi hala arada leke geliyor bebek hareketli benimde korkmana gerek yok gittim beni tekrar yolladı açılma olsa öyle alacaklar 🤲😌
YagmurAnnesi Bhrykndmr ortalama nişan geldikten 2 gün sonra falan doğmuştu kızım ama benim suyum geldiği için gitmek zorunda kalmıştım hastaneye