tazeaane Melisss07 cinsiyettiniz ne ben erkek bebeklere daha güzel şeyler varmış gibi düşünüyorum da😀🤦♀️ bide tasarım Feyza var instagramda oda işlemeli 10 parça 200 TL demişti
Melisss07 tazeaane kız canım erkekler için seçmesi kolay ama kız zor geliyor bana vallahi çok fazla desen seçenek işleme var 😍😍erkek olsa gri yaptirirdim çok severim 🥰 sizin erkekmi
Merve599 Melisss07 teşekkür ederim canım daha güzelleri sizin olsun inşallah🥰 10lu set olarak sipariş verdim 200tl idi ama yastık hariç
Melisss07 Duygu3437 işlemeleri çok hoş duruyor gerçekten güle güle giysin inşallah bebiş hemen inceliyorum sayfayı teşekkür ederim 😍
Merve599 Duygu3437 bu sayfadan bende fiyat almıştım eveettt çok güzel işçiliği var ama gerçekten de çok pahalı maalesef
Kimkibu Melisss07 atolyebahar dan yaptırdım aşırı memnun kaldım ilgi alaka çok güzeldi ürünleride çok kaliteli tavsiye ederim😊
tazeaane Melisss07 bizde kız bekliyoruz. çok haklısınız erkek için benimde gri çok hoşuma gidiyo ama kıza çok seçenek var seçilmiyo😊
Kimkibu Melisss07 bizim takımımızda böyle😊 biraz karanlık ama https://hizliresim.com/yazrAf ismi tam olarak atolyebahar bahar ergül adında bir bayan yapıyor
AycanAycan19 Melisss07 olivia tasarim 3lu yaptirdim 90 tl on arka baski harika kalitelii kesin tavsiye ederim valla
Gzm-plt_94 Melisss07 bende Zeyno nakış diye bı daha var ordan yaptırıcam kaliteli baskı görünüyor burdan bı arkadaş önermişti