Melisss07 Bence isimli yaptırmayın ya, bana saçma geliyor açıkçası ama tercih meselesi. Çok tarz güzel hastane çıkışları var e-bebek’de civil’de Lcw’da falan. Sade düz renk bir şey alın, doğum sonrası ne renk gecelik giyecekseniz o renk olsun, fotolarda güzel çıkar. Ben beyaz/ekru tercih ettim.