Melisss07 Merhaba kizlar hastane çıkışlarını nasıl nereden aldınız ben isimli yaptırmak istiyorum nasıl olur bilemedim sizlerin ki nasill🙏🏻🤰🏻
Rabismomm4 Melisss07 Lina tasarıma yaptırdım çok memnun kaldım kaliteli baskısı felan 10lu set 150 TL
Aysekrcy Melisss07 https://imgyukle.com/i/ORPyTc https://imgyukle.com/i/ORPCvR Ben buradan yaptırdım canım işlemesi mükemmel ve çok ilgili bir bayan tavsiye ederim https://instagram.com/sandigim_bebek_ve_ceyizevi?igshid=9023t8tygfr7
Merve599 Melisss07 https://imgyukle.com/i/OREyTU https://imgyukle.com/i/ORECvH https://imgyukle.com/i/ORES6A https://imgyukle.com/i/OREQdo merhaba ben sennakıs evine yaptırdım ve çok memnun kaldım tavsiye ederim
Mom053 Rabismomm4 bende önce linaya yaptıracaktım ama vazgeçtim. Bebeqon sayfasına bak orada daha yeni trend modeller var yastıklı çöm güzeller ben onu yaptıracağım
mrsbiyolog İnstagramda tuğbakuğu var ben oradan yaptırdım. Daha gelmedi ama geçen sene arkadaşımda oradan yaptırmıştı kalitesi çok güzel o yüzden gözüm kapalı şekilde siparişini verdim☺️
Dilekmcem mrsbiyolog Bana da arkadaşım yaptırdı Tuğba kuğu firması Instagram dan çok beğendim yıkadım utuledim gayet güzel tavsiye ederim.Ayrica aynı konsept çikolatayı da oradan yaptıracağım 🥰
Mervee26 Melisss07 Instagram’da Serminin nakış dünyası sayfasından yaptırdım ama hiç memnun kalmadım. Nakışların içlerinde boşluklar var tavsiye etmiyorum o yüzden 😔
tazeaane Mervee26 bu yorumlarda çok değerli 🌸 nakış diye içiniz rahat alıyoruz ama onun bile kötüsü varmış
ug_fa-3diplomalianne Melisss07 ben derin babyy den yaptırdım hem uygun fiyatlıydı hemde aşırı kaliteli yumuşacık çok güzel ve sayfa sahibi çok ilgili Rabbim giydirmeyi de nasip eder inşaeAllah
Merve599 Melisss07 teşekkür ederim canım daha güzelleri sizin olsun inşallah🥰 10lu set olarak sipariş verdim 200tl idi ama yastık hariç
Duygu3437 Melisss07 https://imgyukle.com/i/ORSkC0 Canım benimki bu biraz fiyatı pahalı ama çok memnun kaldım instagram yaptırdım @akdenizo diye bir sayfa lakin biraz geç geliyor yoğunluktan dolayı Tulum şapka eldiven 150 Yastık 130
Melisss07 Duygu3437 işlemeleri çok hoş duruyor gerçekten güle güle giysin inşallah bebiş hemen inceliyorum sayfayı teşekkür ederim 😍
Merve599 Duygu3437 bu sayfadan bende fiyat almıştım eveettt çok güzel işçiliği var ama gerçekten de çok pahalı maalesef
Mervee26 Melisss07 kadın hatasını kabul ediyor iade edin dedi ama hem doğumuma az kalmıştı yeni sipariş yetişmeyecekti hem de almadığım ürüne kargo verecektim. Keşke göndermeden dikkat etseydi beni mağdur etti.