Ilkayy evet gebeliğimi öğrennce hemen aile hekiminde bütün değerlere baktırdım tiroid değerim çok yüksek çıktı 7.95. Ve tiroid antikoru da yüksekmiş ve onun ilaç tedavisi de yokmuş malesef. Şimdilik endokrin kadın doğum arası gidip geliyorz bakalm. 1 hafta önce gittim doktora ve ilaç kullanmaya başladm değerler düştü mü ne alemde şuan bilmiyorm. Sizin tiroid değeriniz kaç