Mucize_ ben normalde özele gidiyorum bi kan tahlili vermek için devlete gidim dedim kan alırdır ordan özeldeki doktoruma gösteririm dedim devlete randevu aldım doktora derdimi bile anlayamadım ulturosonda baktı hiç bişey söylemedi bile resmen doktora ben sordum kalbi atıyor mu büyümüş mü. Bide azarladı beni devlet pişmanlık iyi bi doktora denk gelmiyorsan