Ilkayy gerçekten çok kabaymış o ne biçim doktor iyiki değişmişsiniz.kalp atışı duymak annenin en doğal hakkı. tehlikeli bulsa bile düzgünce söylemesi lazım.üslup gerçekten çok önemli. 🤷🏻 neyse bu hafta yine kalbi duyup kendilerini de görürüz inşallah iyi şeyler düşünelim 😊💙