Dilekcnkn Ilkayy ben 8+6 da gitmiştim ayağını elini falan hep görmüştüm biraz uğraştık hareket etsin diye ama uyuyordu herhalde ☺️😂 inşallah sen görebilirsin
Kusburnu06 Ilkayy ilk kontrolün mü acaba? Bende randevu bulamadım 7 nisanda bulabildim ancak. O gün de tam 8+4 oluyoruz çok mu geç diye içim içimi yiyo
es353 Ilkayy bende 6+1 de gittim çok hafif derinden bir kaç saniye kalp atışını duyduk. 8+4e randevu aldım bu perşembe gidicem bende çok merak ediyorum acaba iyimi kötü mü diye aklıma bir çok endişe geliyor
Ilkayy Dilekcnkn ya öylemi inş çok heyecanlıyım 2. Ye giriştiğimde çok ufaktı bebeği gördüm ama hiç bişey anlayamadım ☺️
[silindi] Dilekcnkn merhaba bende 8+0 Da gittim ama hiç bisey belli değildi acaba ultrasondan mı günü de tam çıktı oysa ki
Fasulyemm17 Dilekcnkn bende 9 + 3 üm çarşamba günü gidicem doktora gerçekten hareket ediyor mu heyecanlandım şimdi :))
Ilkayy Kusburnu06 yok benim 3 konturolüm ilkinde keseyi gördüm 2. De kalp atışı ve beneği gördüm Buda 3 olucak ☺️
Dilekcnkn Ilkayy bende öyleydim 9′dan önce gittiğimde pek anlaşılmıyordu ama şu an net yani birde ultrason cihazıylada alakalı bazıları 20 haftada bile net gözükmüyor
Ilkayy Dilekcnkn Dilekcnkn benim son adet tarihime göre 9 haftalık ulturosana göre 8. Haftalıkım ama ben ulturosona göre söylüyorum
Dilekcnkn Ilkayy benim iki gün geri gözüküyor sadece ama takip kartıma adet tarihime göre yazıyoruz doktor aynı yani diyor
nnaazzllii benimde adet tarihime göre 4+5 günlük şuan yarın ilk doktor randevumuz var kalp atışını duyarmıyız acaba
Ilkayy nnaazzllii görmeye bilirsin canım çok erken 4 5 haftalıkken anca kese görünür kalp atışı 6. Haftadan itibaren duyulur daha geç bile duyula bilir
derindemir nnaazzllii pek mümkün değil.bebeği bile görürseniz mucize.muhtemelen sadece kese görünecektir.daha çok erken
Uscan nnaazzllii kese bile görünmeyebilir bende bugün 4+5 im doktor çarşamba gel keseyi görebiliriz belki dedi ama ben umutsuzluğa kapılmamak için 7.haftam dolsun öyle gidicem kalp atışınıda duyayım diye:)
fethiyeli48-48 nnaazzllii yarın betanız 2000 lerde oluyor karından ultrasonla kese gözükmez . Vajinal ultrason ile belki 🤔 bende 3 gün sonra gidin doktora o zaman keseniz rahatlıkla gözükür
Ilkayy Uscan en iyisini yaparsın canım. Hem kalp atışını hemde bebeği görürsün ben 4.haftada keseyi görmüştüm ama bebeği göremedim. Çok endişelendim acaba dış gebelik diye mi 6 haftada hem bebeği hemde kalp atışını duydum