Asx sizin iyiymiş yine benim 32+4 üm toplam total de 6 cm idi , bazısı bunu 5 cm ölçüyor değişiyor ama genelde sınırın hemen altındasın diyorlar yakın takip ediliyorum , acaba bu şekilde 38 haftayı görür müyüm bilmiyorum bir de normal mi olur sezeryan mi onu düşünüyorum. Size bu konu hakkında bir şey söylediler mi doğum şeklini ?