Neumond BhrDnmz evet hissedilir ancak bende 30.hafta civarında başladı.sizin henüz erken hissetmeniz için 😌
Neumond BhrDnmz normalden farkı düzenli aralıklarla,birkaç saniyede bir olması,sanki bilinçli yapıyormuş gibi:) ama tekme rasgele oluyor
Buketkucuk bilgs15 benimde bebeğim sürekli hıçkırıyor ama bu bebişin sağlıklı olduğunu gösteriyormuş. Bebek nefes egzersizi yapıyormuş, doğumdan sonra ki ilk nefesleri için. 🙏🏼😌