MummyTugba
Güzel bir hikaye çok şükür. Ağrım çok zorlayıcı değil diye hastaneye gitmek istemedim, sancımı evde çekmek istedim, eşim işteydi. Gurbetteyiz, annem falan kimse yok. Ben de 40+6daydım, zaten 3te doktora randevum vardı o gün ve bebek zaten 4 kilo olduğı için daha beklemez doktor sezeryana alır diye saçımı falan düzleştirdim 😂 Bir komşum kapıya gelmişti yüzün solmuş gidin hastaneye dedi, aradım eşimi erken gidelim diye sancılar da 5-6 dkda geliyordu. Eşim afedersin döner ekmek almış gelirken, onu yedik çıktık eve göndercekler bizi diye dalga geçerek. Hastaneye geldik, yarım saat sonra ebe muayene etti, 8cm açıklık var hiçbişey hissetmiyor musun dedi 😂 Giydirdiler, Yarım saat sonra suni taktılar, 15dkya 10cm oldu doğumhaneye. Ne ıkınmam geldi ne büyük tuvalet hissi 🙄 Ikınman gelince ıkın dediler, ıkınmam sancım gelmeyince kesin yanlış muayene ettiler şimdi gönderecekler beni odaya diye gülüyordum ben. 🙈🙈15dk ıkınmadan sonra doktor geldi kesi attı hoop bebeğim çıkıverdi, suyumla birlikte çıktı 🙈😂Bir de ebeler karnıma bastırdı iki kere çünkü ıkınma gelmedi çok ıkınamadım, ıkınmaya başlayınca da öğürme geliyordu beceremedim pek sanırım😂 sonra 40dk diktiler, odaya döndüm oğlumla 😃😃 Ne ıkınma gördüm ne lavman ne sancı ne bebeğin kafasının çıktığını anladım, hiçbişey yok yani heyecanlı 😬 Bir tek suni sancı çok zorladı 15dk da olsa çünkü yatarken çook acıyor, ben evde dolanmıştım, pencereye falan tutunuyırdum sonra kitabımı okumaya devam ediyordum sancı gidince 😂😂Size de nasip olsun inşallah ❤️❤️