MummyTugba
Vallahi benim doktor işinde çok iyidir onun için onu tercih ettim ama hasta ilişkilerinde biraz kötü bir üne sahiptir 😬😃 Genellikle gerekli bilgiyi verir, onun haricinde sorulara pek açık değildir. Yani mesela o gün kontrolde seni ilgilendiren bilgileri verir, bebeğin şu kiloda iyi durumda ama suyu ne kadar kalmış, cinsiyeti ne zaman belli olurmuş vs bu gibi bilmemize gerek olmayan bazı konularda soru sorunca tersleyen bir doktor 🙈😃 Yani ben de kanala girmiş mi diye sormaya gerek görmedim hiç, bilip bilmemek pek işimize yaramaz çünkü, kanala girmediyse bizim beklemekten başka pek yapabileceğimiz bir şey yok, girdiyse ya da girmediyse doktor zaten ona göre hareket eder ona göre bir yol çizer, son haftalarda daha sık çağırıyor zaten. Bebeğim kanala ne zaman girdi hiç bilmiyorum söylemedi ama 40+6da doğum yaptım ben, kanala girmemiş olsa 40.hafta kontrolümde söylerdi diye düşünüyorum 🤷🏼♀️ Çok rahat bir hamileydim ben ya, doktoruma güvendim, hiç bişeye endişelenmedim stressiz geçirdim çok. Doktor daha iyi bilir yani o yüzden siz de doktorunuza güveniyorsanız korkacak stres yapacak bir şey yok merak etmeyin, inşallah sağlıkla kucağınıza alacaksınız bebeğinizi 🙏🏻🙏🏻🥰