damlaaltinay
Ben 157 boyundayım, 64 kilo doğuma gittim minyonum, 40+6da 4 kilo bebeğimi kendi sancımla normal doğurdum , ilk doğumum😂😂 Bekleyen doktor bekliyor vallahi. Çatır çatır doğurdum hastaneye gittikten 1 saat sonra 🙈🙈😃😂😂 Hiç ağrım bile olmadı gören doğurduğuma inanmadı bile, doğumhaneye gülerek gittim inanki 😃 8cm açıklıkla hastaneye geldim eşimle gülüp dalga geçiyorduk, doktor geldi bu mu 8 cm emin misiniz dedi yani o derece