DenizBatus 1Anne2Bebek1Kopek aynen bende sizin gibi dusunuyorum evde abisinin kiyafetlerini giydiririm ama disarisi icin elbise tayt gordukce cildiriyorum.bakalim cinsiyetimiz ne olcak.3gun sonra kontrolumuz var belli olursa yazarim buraya😊
Mesutnur15 EyMerve ewet sezeryan benimki genelde 38 haftalık da aliyorlar tahmini olarak Ağustos 20 görünüyor
Aleynabardak 18+1den selamlarr 🌸 2.gebeligimm birtane oglusum varr , birtane daha oglus gelicrk allahin izniylee . Hamileligim.guzel gidiyor benimdee hissetmeyede basladimm yavrumu en guzel duyhulardan biri degilmi yaa icindeki cani hissetmek 😀
Morvy BlueMoon hesabınızda bir yanlışlık olmalı sizinki muhtemelen 1 eylüldür veya 15. haftanın içindesinizdir
BlueMoon Morvy su an yorumu okuyunca kendime kahkaha attim galiba icmden gecen,aksam sizden once başkasına yorum yaptım 17+5 de doktor kontrolü var sizn yorumu okumuşum kendimi 17 ye ışınlamisim ben şu an 15+5 im ki ben varya gün gün sayarken kendimi nasil 17 demişim kendime bn sok😂
Ata-3101 ipek_94 benim ikinci hamileliğim . 12. Haftada erkek dedi ama içime hep kız doğuyor bakalım 16. Haftayı bekleyeceğim. Sizin belli mi
aylin08166 Burcunuslu_ 17+2 den selamlar 14.haftamda kız dedi doktorum ama ben alışveriş için birdahaki kontrolü bekliyorum 😊
Hanife1 Burcunuslu_ 14+3 haftalik hamileyim tahmini 24 eylül ama sezaryen doğum yapacağım tarihten önce olacak yani kısmetse 19.5 aylık bir oğlum var bir oğlum daha geliyor cinsiyetini geçen hafta öğrendik kendini gösterdi☺ bebek arabası beşik gibi büyük eşyaları abisininkileri kullanacak kıyafet biberon emzik gibi küçük eşyaları alıcaz tabi daha erken ilerleyen haftalarda almaya başlarız artık. Bulantı kusmalarım birkac gündür hic yok çok şükür şimdilik iyi gidiyoruz😀
Denizmavisi22 Animes aynen benimde öyle ilk gebeliğim çok merakla bekliyorum onu hissetmeyi dediğin gibi hamileliğin en önemli en heyecanlı yanı onu hissetmek olacak sanırım inş en yakın Zamanda hissederiz 🙏🙏
Hamissaglikci Güzel anneler hangi demir ilacını kullanıyorsunuz benimki hem ishal hem karın ağrısı yapıyor kullanıp memnun olan var mı 18 haftalığız
DenizBatus Hamissaglikci benim ilk hamileliğimde öyle oldu kullanamadim bunda doktorum sprey şeklinde olan demir ilacı verdi o hiç rahatsız etmiyor ve etkisi daha iyi dedi doktorum sizde doktorunuza sorup alabilirsiniz