Benimde 19+1gunluk daha yeni araştırma hastanesinden geldim bebeğim erkek ve bir ayağı içe donukmus çok üzgünüm ilk oğlumun da iki ayağı içe dönüktü neler yaşadık herkesten dua bekliyorum inşallah hepimiz sağlıklı hayırlı uzun ömürlu çocuklarımiza kavuşuruz